Friday 3 November 2017

Magic Forex Khar


28. april 2009 Et av spørsmålene vi blir bedt om oftest, er hvordan du broderer en enkelt blanke patch. Siden vi selger tomme flekker. det ville være fornuftig at vi ville bli spurt dette spørsmålet og i løpet av de to årene av EnMart8217s eksistens, jobbet we8217ve for å utvikle et tilfredsstillende svar. Helt ærlig, vårt morselskap, Ensign Emblem, som lager de tomme flekkene, bringer aldri en oppdatering om gangen. Vi8217 er mer sannsynlig å gjøre hundrevis av gangen. Likevel har vi mange broderieksperter her, så vi legger hodene våre sammen og oppretter et sett med instruksjoner for brodering av våre oppdateringer. Den gode nyheten er at prosessen er ganske enkelt. Vår instruksjonsark har bare seks trinn, fra å velge blanks for å ta ferdig oppdatering av maskinen. Vi tilbyr også alle forsyninger du trenger for å brodere patchen din, fra Peel og Stick backing du bruker for å feste patchen til broderimaskinen du bruker til å brodere patchen. Vi tilbyr til og med varmepresser hvis du må forsegle broderte lapp på plagget. Det er nok sagt at we8217d er glade for å levere tråden du bruker til å brodere oppdateringen også. I tillegg til blanke patcher jobber EnMart med å legge til sublimerte patcher i butikken vår og til slutt tilpassede broderte oppdateringer. Vi vurderer også å legge til forsyninger som er nødvendige for å lage flekker fra bunnen av, som stoffet og varmeforseglingen. Mens we8217d elsker å levere alle dine tomme patchbehov, gjenkjenner vi at noen mennesker liker å gjøre det selv. Uansett hva du trenger når det kommer til tomme emblemer, er EnMart dedikert til å være leverandør. 28. desember 2007 En stund tilbake så vi på å bruke sportsteamlogoer og tegneseriefigurer på en linje med produkter vi tenkte på å selge. På den tiden gjorde jeg mye forskning for å finne ut hva som trengs for å sikre retten til å bruke de aktuelle logoer og tegn. Det var aldri noen tanke om at vi bare ville bruke logoer eller tegn uten å sikre de riktige tillatelsene. Vi vet sannsynligvis alle historier om folk som nettopp har gjort det og endte med å bli saksøkt over det. Muligheten til å selge varer med en sportslogo eller populær tegneseriefigur på det kan være et reelt profitt for virksomheten din, men hvis du ikke har de riktige tillatelsene som er nødvendig for å lovlig tillate deg å bruke bildene, kan slik bruk også skape mange problemer. En god tommelfingerregel er å aldri brodere noe med et bilde hvis du er sikker på at tillatelse er sikret og bruken av bildet er autorisert. Å ha en slik forsikring er ganske enkelt når du velger bildet som skal broderes. Du vil vite at du har de nødvendige tillatelsene fordi du eller noen fra din bedrift vil ha sikret dem før prosjektet startet. Så det er generelt ingen bekymringer der. Hvor problemet kan oppstå, er når en kunde kommer inn i butikken din og ber om at Bugs Bunny blir satt på 50 skjorter til barnehagen. Selvfølgelig vil du ta bestillingen. Du bør absolutt ta bestillingen hvis kunden kan vise deg skriftlig bevis på at hun har tillatelse til å bruke det forespurte bildet. Hvis hun kan, kan du sannsynligvis ha det bedre å skru ned pengene sine, siden det kan føre til mye hodepine med det. De fleste kommersielle embroiderers har nok, på en gang i sine karrierer, unødig duplisert et opphavsrettsbeskyttet bilde på kundens forespørsel. Mesteparten av tiden er dette en mindre lovbrudd og kan ikke bli oppdaget, eller hvis det oppdages, vil det skape store problemer. Av og til vil imidlertid et selskap bestemme seg for å saksøke. Disney er en som kommer til hjernen. I disse tilfellene vil det potensielle resultatet du kan få fra å oppfylle ordren, langt oppveies av kostnaden for å avgjøre kostymen. Til slutt er det bedre å være trygg enn unnskyld når det gjelder å brodere lisensierte bilder til dine kunder. Å ta et øyeblikk å stille spørsmål før du fullfører bestillingen, kan spare deg en time senere. 26. desember 2007 En av de viktigste tingene som må gjøres når man bygger en nettbutikk, legger til bilder av produktene dine. Når butikken din er en som EnMart, kan det bety at du legger til mange bilder. Selvfølgelig er ideen bak bildene å spotlight de tilgjengelige produktene på best mulig måte, og å gjøre disse produktene attraktive for potensielle kjøpere. Når det gjelder å beskrive farge, gjør ord som ofte vunnet, et knep. Prøv å beskrive gul eller blå eller noen av de mange nyanser av en av disse fargene til noen som aldri har sett dem. Stopp noen på gaten og spør dem om de vet hvilken farge 8220Light Pistachio 8221 eller 8220Fashion Glow 8221 skal være. Odds er de sannsynligvis vant8217t kunne gi svar. Noen ganger er den eneste måten å nøyaktig forstå hva en farge ser ut som å se den. Selvfølgelig, når du ser et bilde på en dataskjerm, må du ta hensyn til skjerminnstillinger og forskjellige andre ting som kan påvirke den nøyaktige fargen du ser. Du bør likevel kunne få en fornuftig ide om hva fargen er, bare fra å se et bilde av det på skjermen. For å gi deg de beste tilgjengelige bildene av tråden vi selger, har vi nylig oppdatert trådbildene på nettstedet vårt. All tråd, både polyester og rayon, vises nå mot en hvit bakgrunn. Dette gjør at den beste fargepresentasjonen er tilgjengelig når du ser bildene på skjermen. Igjen, vil fargene virke litt forskjellig fra den faktiske tråden. Graden av forskjell vil avhenge av skjerminnstillingene, skjermens alder, typen skjerm du har og kanskje til og med nettleseren du bruker. Den beste måten å få en fullstendig nøyaktig representasjon av de tilgjengelige polyestertrådfarger vi selger, er å kjøpe et polyestertråddiagram. Et trådt diagram gir deg en faktisk prøve av hver trådfarge, slik at du kan se nøyaktig hvordan hver farge vil vises når du syr et design. Vi har også trådkonverteringsdiagrammer for vår polyestertråd, hvis du ønsker å finne Iris Thread Color som passer til en farge fra en annen produsent. Hvis du trenger et konverteringskart, vennligst kontakt oss, og vi vil gjerne sende deg en. For de av dere som bruker rayon, er informasjon som ligner på det som for øyeblikket leveres til vår polyestertråd, i verkene. Så snart informasjonen er tilgjengelig, lar vi alle få vite det. postet i trådkommentarer av 19. desember 2007 En av de viktigste tingene noen bedrift trenger å gjøre for å lykkes, er å få kontakt med sine kunder. Denne kontakten må komme i to former. Den ene snakker med kunder og den andre lytter til kundene. Bedrifter som er marginalt vellykkede, klarer seg generelt å være gode på den ene eller den andre, men ikke begge. På EnMart er vår plan å være et vellykket selskap, og vi setter prosedyrer på plass som gjør at vi både kan snakke med og lytte til våre kunder. Vi har planer om å snakke med deg på en rekke måter. En måte er selvsagt vårt nettsted. En annen måte er denne bloggen. Vi undersøker også fora som vi kan bidra med. Vi produserer også den to måneden EnMart NewsBites e-posten. Det vil, underveis, være annonser og artikler i bransjens magasiner og nyhetsbrev. Vi vil også være med på et betydelig antall messer i 2008. Vårt mål er å gi informasjon om vårt selskap og våre produkter tilgjengelig for deg på en rekke måter, slik at du kan velge å lære om oss på den måten som passer best du. Vi har også metoder som gjør at vi kan lytte til våre kunder. Denne bloggen er en metode. Vær sikker på at eventuelle kommentarer du forlater her, vil bli besvart raskt og handlet om det skulle være behov for tiltak. Vi tilbyr også en rekke måter å kontakte oss hvis du har et forslag eller et spørsmål. Personalet som deltar på messer, er det delvis å høre dine kommentarer om vårt firma og våre produkter og å ta med dine forslag. Vi vet at den eneste måten å gjøre vårt selskap vellykket på, er å lytte til deg, våre kunder. You8217 er de beste menneskene som forteller oss hva vi gjør bra og hva som kan brukes til forbedring. Akkurat nå gjør vi ganske bra på å få meldingen ut. Det som vi mangler for øyeblikket er tilbakemelding fra våre kunder. Vi vil høre om alt, begge ganger da vi gjorde alt riktig, og tider da ting ikke gikk så godt som vi ville ha likt. Som jeg tidligere har sagt, kan vi gi deg det du vil ha hvis vi ikke vet hva det er, og de er bare en som kan gi oss den informasjonen, dere alle. postet i Om EnMart Comments Off 17. desember 2007 Den første regelen for alle som går inn i en ny virksomhet, er å vite kostnadene dine. Når du har til hensikt å starte en maskinbroderivirksomhet, vil disse kostnadene inkludere maskiner og rekvisita, og kan inneholde plass til å jobbe og ekstra hjelp. Å bestemme kostnadene foran vil hjelpe deg med å ta de riktige beslutningene om hvordan du skal strukturere virksomheten din og hvilket utstyr du skal kjøpe. En liten opptenksomhet og planlegging kan spare deg for mye bekymring og stress når virksomheten din er oppe. Åpenbart vil en av de grunnleggende kostnadene når du starter, være maskinen eller maskinene du kjøper. Kostnaden for maskinen vil være hva den opprinnelige kostnaden ved å kjøpe maskinen er, eller hva hele kostnaden av leieavtalen er. Noen maskiner kommer med tilbehør som trengs for å kjøre maskinen. Noen vil ikke. Det er alltid lurt å spørre selgeren din og å forhandle om at tilbehør skal inkluderes i den endelige prisen på maskinen din. Pass på at du vet om tilbehør er inkludert i hver maskin du vurderer. Når du sammenligner kostnader, vil du sørge for at du sammenligner epler med epler. Andre kostnader å vurdere når du setter opp virksomheten din, er kostnaden for forsyninger og kostnaden for digitalisering. Som jeg sa i post 8220Selecting a Supplier 8220, kan leverandøren du velger, gjøre en stor forskjell i bunnlinjen. Laveste kostnader bør ikke alltid være avgjørende. Du bør også se etter toppkvalitetsprodukt og topp kundeservice, slik som levert av EnMart. I tillegg til forsyninger, må du også vurdere kostnadene ved digitalisering av designene du broderer. Du kan kjøpe programvare som lar deg digitalisere deg selv, eller du kan få noen til å digitalisere for deg. En annen ting å gjøre før du setter opp maskinen din broderer singel er å studere markedet. Hvor stor er det området du bor og jobber i. Er det stor etterspørsel etter broderte produkter. Planlegger du å bare selge lokalt, eller har du tenkt å få et nettsted og ta bestillinger fra hvor som helst i verden. Kjenne ditt lokale marked og potensial for salg fra andre steder kan hjelpe deg med å ta avgjørelser om hvor du skal jobbe og hvor stor bedriften din skal være. Noen mennesker kan være fornøyd med å kjøre ett eller to hoder og gjøre nok til å dekke kostnadene. Andre mennesker kan være på utkikk etter å vinne, og det vil kanskje ha et bredere marked. Å gjøre en markedsundersøkelse før du åpner dørene dine, kan hjelpe deg med å finne ut om ditt lokale område kan gi volumet du ønsker, og hjelpe deg med å ta avgjørelser om du skal forfølge flere markeder eller ikke. Som nesten alt annet, kan en bedrift, enten små, mellomstore eller store, dra nytte av noen forhåndsplanlegging. Hvis du tenker på å starte en broderivirksomhet, ta et øyeblikk å undersøke alternativene dine og lage noen planer før du kjøper utstyr eller rekvisita. Den lille mengden tid du bruker opp foran, kan spare deg for mye penger på slutten. 14. desember 2007 Som mange av dere som driver bedrifter allerede vet, kan du velge hvilke leverandører du vil jobbe med, være en av de viktigste beslutningene du gjør. En dårlig kjøre eller organisert leverandør kan redusere produksjonen din, koste deg utallige timer med å forsøke å rette opp problemer, og det kan hende at du har problemer med å fylle bestillinger på tide eller fylle bestillinger i det hele tatt. Beslutningen om å jobbe med en bestemt leverandør bør gjøres etter at du har gjort noen kontroller, og etter at du har bestemt deg for det du trenger fra leverandøren for å gjøre bedriften din lykkes. Det første du bør vurdere når du vurderer en potensiell leverandør, er pålitelighet. Hvis en leverandør ikke kan få materialene du trenger til deg på en riktig måte, kan det føre til mange forsinkelser for virksomheten din. En leverandør som slipper ballen og ikke får nødvendige forsyninger til deg, er en leverandør som kan føre til at du slipper ballen med kundene dine. Åpenbart, det er noe du vil unngå. En annen ting å undersøke når du velger en leverandør er kostnad vs verdi. Mange ganger er den instinktive reaksjonen å gå til den laveste prisen. Når du vurderer leverandører, må du bestemme hva den akseptable balansen mellom kostnad, service, pålitelighet og kvalitet skal være. Når det gjelder å velge en leverandør, bør du alltid være sikker på at du vet hva virksomheten din trenger for å lykkes. Noen leverandører kan prøve å vinne deg med prangende rabatter eller avtaler som høres bra ut, men don8217t virkelig oppfyller dine forretningsbehov. Å vite hvordan bedriften fungerer best, og hva som kreves for å holde den i gang, vil hjelpe deg med å sikre at du velger leverandører som oppfyller disse kravene. En annen ting å gjøre når man vurderer leverandører er å be om referanser. På en måte er en leverandørevaluering som et jobbintervju, leverandøren blir en del av virksomheten din, eller vil i hvert fall ha en effekt på hvordan virksomheten din går. Ring til din potensielle leverandør og spør om de kan levere anbefalinger, eller gi deg navn på kunder som er villige til å være referanser. Noen av de beste opplysningene om å jobbe med en leverandør kan komme fra de som allerede gjør. Pass på at du ikke overser denne verdifulle kunnskapskilden. En annen måte å bli kjent med en potensiell leverandør på er å be om katalog eller trykt materiale. Besøk deres nettside og deres bloggforum hvis de har en. Undersøk alt innholdet med et kritisk øye. Ser du skrivefeil i deres trykte materialer Er det ødelagte linker på deres nettside Oppmerksomhet på detaljer er karakteren til en god leverandør. Hvis presentasjonen mangler, kan de også ha problemer på andre områder. Til slutt, når du velger en leverandør, følg hjerte og tarm. Noen ganger vet du bare at arbeid med en bestemt leverandør isn8217t kommer til å fungere for deg. Hvis du har den følelsen, gå med den. Å gå inn i et leverandørforhold med misgivelser isn8217t kommer til å gjøre noen noe bra. Til slutt er en leverandør en partner, og du bør bare jobbe med partnere du stoler på. 12. desember 2007 Som jeg tidligere har nevnt, vårt morselskap, Ensign Emblem. har vært i broderi virksomheten i 30 år. En av de primære produktene Ensign Emblem tilbud er, passende nok, emblem. Ensign Emblem har designet og produsert emblem siden 1974, og på den tiden lærte de litt noe om hvordan å bygge et flott emblem. Når EnMart ble opprettet, virket det som en naturlig ting å legge til emblem eller oppdateringer på våre produkttilbud. Tross alt vil en av premiereemblemprodusentene i USA levere vårt produkt. På grunn av vår tilknytning til Ensign vil EnMart kunne tilby våre kunder toppkvalitetsemblem til en svært rimelig pris. For øyeblikket tilbys alle blankene som tilbys på EnMart-siden, med en merrowed grense og et hvitt polyester stoff. Vi tilbyr en rekke størrelser og kantfarger. Våre emblemer tilbys også med varmeforsegling eller sy-på bakside. EnMart-blanks er egnet for skjermutskrift, sublimering og direkte broderi. For å lære mer om de tomme emblemalternativene vi tilbyr, vennligst besøk vår hjemmeside eller kontakt oss for mer informasjon. Publisert i Shop EnMart Comments Off 10. desember 2007 Noen ganger, når du søker på Internett, ser det ut til at hver bedrift har en blogg. Personer har vært blogging for en stund nå, men selskapene har vært tregere å komme på bandwagon. Nå ser det ut til at bedrifter både store og små begynner å se fordelene med å ha en bedriftsblogg. For noen selskaper er dette en veldig god ting. For andre selskaper har det ikke vært bra i det hele tatt. Hvis du vurderer å starte en blogg for din bedrift, er det første du trenger å vite at blogging isn8217t for hvert selskap. Effektiviteten og nytten av en blogg er også avhengig av bransjen der du jobber, og hvem dine kunder er. Noen selskaper, med kunder som er veldig dyktige på Internett, kan finne en blogg som er veldig nyttig. Andre selskaper kan finne sine kunder don8217t vet selv hva en blogg er, eller hvorfor de ønsker å lese en. Før du starter en blogg, bør du sørge for at du kjenner din kundebase. There8217s bruker ikke å skrive en blogg hvis ingen av kundene dine skal lese den. Den andre tingen å vurdere er din evne til å opprette og vedlikeholde en blogg. Starte en blogg isn8217t som å starte et nettsted. Med et nettsted kan du komme unna med å forlate det samme innholdet på plass i flere måneder om gangen. Når det kommer til en blogg, er nytt innhold definitivt viktig. Folk kan gi deg en dag eller to lisenser, men ikke mye mer enn det. Hvis bloggen din ern8217t oppdateres ofte, finner du at leserne dine vil flytte videre til en som er. Blogger trenger ikke bare ofte oppdatert innhold, de trenger interessant innhold. Nesten alle kan skrive en grammatisk setning. Ikke alle kan skrive en interessant en. Når du skriver en blogg, må du kunne stave og skrive grammatisk, og du må også kunne ta dagligdagse hendelser og skrive om dem på en interessant måte. Folk som leser bedriftsblogger leser dem for å finne ut mer om selskapet og de som jobber der. Bloggene som lykkes er bloggene som er i stand til å gi selskapet en personlighet. Til slutt er beslutningen om å lage en bedriftsblogg et eller annet som skal gjøres med hodet, ikke hjertet. Alle som starter og driver et selskap tror sannsynligvis at deres selskap er det mest fascinerende selskapet i verden. Ikke alle har rett i den antakelsen. Hvis du vurderer å starte en blogg for din bedrift, bør du vurdere følgende ting: Føler du deg komfortabel på Internett Leser de allerede blogger Har du tid og energi som kreves for å opprettholde en blogg hver dag? ha ferdigheter som er nødvendige for å skrive en interessant og godt konstruert blogg. Tror du at en blogg vil bringe mer virksomhet til din bedrift. Hvis du kan svare ja på de fire spørsmålene, bør du sannsynligvis starte en blogg. Hvis du kan, kan du være bedre tilbud å forfølge andre måter å publisere firmaet på. 7. desember 2007 Som en ansatt i EnMart og Ensign Emblem ser jeg en rekke skjorter og jakker med bedriftens logoer på dem hver dag. Jeg eier flere skjorter selv. Det er dager når jeg ser på kontorer og overalt ser jeg ser på firmaets logo. It8217 er en fin følelse, og en fin måte å skape en følelse av samfunn på. Når de fleste maskinbroderier tenker på måter å øke sin virksomhet på, kan corporate branding kanskje ikke være det første som kommer til å tenke på. Mange har en tendens til å knytte bedriftens merkevarebygging til store selskaper. Det er nok tusenvis av mennesker som går rundt med Google eller Microsoft-logoer på klærne sine. Det er sannsynligvis langt færre iført logoet til Ed8217s Garage som ligger nedover gaten i byen der du bor. Hvis du imidlertid finner ti eller tolv Ed8217s Garage type bedrifter i din by, kan du generere en fin inntektsstrøm gjennom bedriftens merkevarearbeid. Corporate branding kan fungere for enhver bedrift, uansett størrelse. Selv om mange mennesker pleier å se en firmalogo på en t-skjorte eller jakke for gitt, har studier vist at nesten halvparten av befolkningen i en hvilken som helst gruppe vil behandle informasjon de ser bedre enn de behandler informasjon som de hører. En skjorte eller en jakke med en bedriftslogo er en stilig og stilig måte å annonsere på, og en som kan holde seg i mange folkeslag bedre enn en radio - eller tv-annonse. En skjorte eller jakke med en logo kan også være flott merkevarebygging for din egen virksomhet. Lag noen forskjellige typer skjorter og en jakke eller to og bruk disse klærne når du går til matbutikken, banken eller bare en tur rundt i nabolaget ditt. Du vet aldri når du kan møte noen som vil se logoen på klærne dine, og spør hvor du hadde gjort det. Plutselig har en enkel skjorte blitt en fin måte å annonsere på din virksomhet og et potensielt kjøretøy for fremtidig salg. 4. desember 2007 Alle som noen gang har bygget et nettsted, vil fortelle deg at den vanskeligste delen av å lage et nettsted er å finne ut hva folkene som besøker nettstedet vil ha. Ideelt sett strekker du besøkende på nettstedet ditt inn i et rom og spør dem en etter en, hvilke funksjoner som vil gjøre dem som ditt nettsted, og hvilke funksjoner som vil oppfordre dem til å kjøpe produkt fra deg. Gitt jeg kan kontakte hver enkelt av dere individuelt, og absolutt don8217t har et rom som vil inneholde dere alle, jeg antar at I8217ll må gjøre det nest beste og stille spørsmålene mine her. Hvis du kunne lage din ideelle maskinbroderiforsyningsside, hva ville det se ut? Hva ville du kunne gjøre der? Ville det inneholde mange artikler med informasjon om hvordan du kjører maskinene dine og skaper bedre broderi, eller vil det bare være om shopping Vil fremsiden være forsynt med bilder av hvert element nettstedet tilbyr, eller foretrekker du bare å se noen utvalgte gjenstander. Bør hvert produkt ha omfattende informasjon eller er et enkelt bilde og pris nok. Som du sikkert allerede vet, e - handel nettsteder kommer i alle former og størrelser. Noen er ikke mer enn enkle handlekurver, du velger produktene dine, skriver inn informasjonen, og du er ferdig. Andre er mye mer forseggjort, med mange bilder og widgets og elementer som du kan samhandle med. Det sier seg selv at virutalt ingen vil like begge typer nettsteder. Noen foretrekker å komme inn og ut, og vil bare ha informasjonen som er nødvendig for å kjøpe. Andre mennesker liker alle klokkene og fløyter, og anser strippet ned for å være sterke og kjedelige. Det handler mest om personlig preferanse. Til slutt, selvfølgelig, kan vi bare gi opplærte gjetninger om hva våre kunder vil finne mest nyttige, og designe et nettsted basert på disse gjetningene. Vi prøver å få tilbakemelding når vi kan, og en del av å prøve å få tilbakemelding er å sette inn innlegg som dette på bloggen. Dette er din sjanse til å fortelle oss hva du liker, og hva du disponerer, når det gjelder shopping online. Du kan legge igjen en kommentar her på bloggen, eller kontakte oss direkte. Don8217t være redd for å fortelle oss hva du synes. Dette nettstedet er dessuten opprettet for bruk. 3. desember 2007 EnMart er stolt av å kunngjøre at Iris Rayon Thread nå er tilgjengelig fra EnMart-butikken. Iris Rayon Thread, som vår Polyester-tråd, er tilgjengelig i to størrelser: 1110 gårdskegler og 5500 gårdskegler. Iris Smooth 8216N Silky Rayon-tråden er i likhet med alle Iris-tråder, som er tilgjengelig for høyeste kvalitet. Det gir en dyp glans og har et utmerket fargespekter. Glatt 8216N Silky Rayon-tråd er av høyeste tålmodighet og vil løpe jevnt gjennom maskinen. Hvis det følges omsorgsinstruksjoner, gir tråden også en høy grad av fargefasthet. Denne tråden er også en ekte 40 vekt tråden, noe som betyr at det vil kreve færre sømmer for å skape et design enn tråden av mindre vekt ville. De som jobber med rayon-tråden, vet ofte at ikke alle rayon-tråder er de samme. I mange år har brodere blitt nødt til å avgjøre hvor mye rayon tråden som var tilgjengelig. Noen merker var gode, og noen var ikke så gode, men det var egentlig ikke problemet. Problemet var at tråden var tilgjengelig. Nå som Iris Rayon-tråden er tilgjengelig i USA, har maskinbroderier et annet alternativ for rayon-tråder. Hvis du er ute etter en tråd som har kvalitet rayon tråden pleide å ha, men er priset konkurransedyktig, er Iris Rayon tråden for deg. For tiden i dag tokyo forex markedet åpen forex trading for nybegynnere handel binære opsjonsmeglere uten innskuddsbonus 3 binære opsjoner handelsstrategier for nybegynnere forventede estimater beregnet til å bestemme virkelig verdi på aksjeopsjoner bør lett forex dubai forexpros xau usd wykres liniowy forex forex usd rate rbi forex valutakurser kcb bank forex priser forex platten a4 prognose forexrenter ets 2,0 trading system gratis nedlasting tradeking forex login skatt rapportering av aksjeopsjonerEducation Investment Hvordan investere pengene De fleste liker å investere i eiendom eller aksjemarkedet fordi de kan se en avkastning på 5 eller 10. Selvfølgelig, hvis du vil gjøre et mer risikabelt valg, du kan få mer avkastning. Noen av oss liker å investere i en virksomhet som er større risiko og riktig betegnet, en risikovillig kapital. Smarte mennesker investerer i utdanning. ITIC har produsert et utdanningsinvesteringstabell som ser på avkastningsverdi på utdanningsinvesteringer. Ved hjelp av ITIC formelen kan du se en mulig avkastning på opptil 300. Sophie har en admin jobb med en lønn på 30K. Bare 3 til 6 måneder etter å ha investert 3850 for å studere i ITIC 4 in1-pakken, forbedret Sophie sine ferdigheter og oppnådde en 45K jobb. 1 år senere er avkastningen 15K. Fordi det er gjenværende inntekt, vil 10 år senere Sophie tjene 150K ekstra. Avkastningsforholdet er nesten 300. Peter, som har en IT-støtterolle med en lønn på 50K, investerer 8800 for å lære CCNPCCVP. Seks måneder etter at han har bestått eksamen, kan Peter få en jobb med en lønn på 80K. Et år senere kan han lage en ekstra 30K. Ti år senere vil Peter få en avkastning på nærmere 300. Det er også gjenværende inntekt. Mark, hvem er en nettverksingeniør på en lønn på 80k, har investert 11.000 for et CCIE-kurs og 1 år senere fikk han en jobb med en lønn på 120K. Hans 1 års retur er 40K. Det er nesten 400 retur. Jobben er en nettverksdesigner med ansvar for et stort organisasjonsnettverksdesign. Mark fikk ikke bare den lønnen han ønsket, men også karrieren han søkte etter.

No comments:

Post a Comment